m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 3 decembrie 2012

înăuntru


Dacă ieri am văzut Tallinnul pe afară azi a fost Tallinn din interior.
Știți toate glumele cu estonienii lenți? Prostii. Eu sunt calculați și negrăbiți. Și gândesc foarte practic.

Azi a fost ziua cu mai multe lecții:
La "Școala diplomaților" am învățat că diplomația se face de toată națiunea, «după vizita Prim Vice Președintelui Parlamentului Moldovei și declarațiile acestuia, vă putem spune că noi suntem optimiști vizavi de șansele Moldovei de a intra în EU, și vă susținem» - citat poate un pic inexact dar sensul îl reproduce
În cât timp? 8-9 ani, poate mai mult, poate mai puțin. Numai că integarea nu este doar o prioritate a Ministerului de Externe, este prioritatea tuturor.
Lecția e simplă: trebuie să ai multă răbdare și tenacitate



La Universitatea Tehnică am rămas cu gurile larg deschise, totul, de la cantină până la sălile de studii, de la rector până la doamna care stă la caserie.
O universitate în care vârsta medie a profesorilor este 40+. O universitate care 50% din buget este generat din surse proprii.
Lecția: totul trebuie făcut ferm și pe termen lung. Cu cap.

La administrația de stat a drumurilor am vorbit despre reflectoare. Implementarea purtării acestora a durat 15 ani. Numărul pietonilor accidentaţi s-a redus de 4 ori apropo, de când se poartă în masă aceste mici elemente vestimentare, iar amenda pentru lipsa acestuia în perioada întunecată a anului este 40 euro
Lecția e importantă: Totul se face cu dragoste şi răbdare şi doar aşa se obţine rezultatul dorit.

aici datorită la Air Moldova

7 comentarii:

  1. da, însemnările tale sunt mai interesante decât ale lui Luchianiuc.

    RăspundețiȘtergere
  2. @openid-157110:disqus crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. @openid-157110:disqus eu mă tem că după asta nu are să mă mai invite el

    RăspundețiȘtergere
  4. "O universitate care 50% din buget este generat din surse proprii." si cum genereaza ei 50% de venit acolo ? contracte de la studenti ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @facebook-100002440085153:disqus din produse, universitatea are mult know how

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu