m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 22 martie 2012

un alt fel de offline



eu personal am cam obosit de offline-uri cu politicienii şi am spus despre asta de mai multe ori
dar dacă mai mult nimeni nu face?

iată Hai Moldova(apropo cine încă nu a dat like la pagină?) face un off diferit:

1. nu îţi achită nimeni berea sau cafeaua pe care o bei
2. toţi vin la picior egal, echipa vrea să audă idei noi şi să vadă o perspectivă asupra proiectului de la oameni social activi. atât în internet cât şi în realitate
3. un offline la care vom discuta despre Hai Moldova și despre ecologie

detalii despre off aici

P.S. nu eşti blogger dar vrei să vii? surprinde-ne şi convinge-ne că bloggerii nu-s unica sursă neformală de informare

Un comentariu:

  1. gabriela tudorache23 martie 2012 la 17:03

    Buna ziua,


     


    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un
    articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe
    facebook  despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte
    bolnava  . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care
    i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din
    Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .


     


    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne
    este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si
    ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol
    despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe
    http://gabrielatudorache.blogspot.com/.  Sau ne puteti contacta la nr
    de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns
    .


    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.


     


    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu