m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 1 iulie 2011

глянцевый журнал, sau noul pat a lui procust



știați că Keira nu prea are țîțe nu?
iaca Lena ne-a povestit că pentru un film pe afiș ei i-am făcut mai măricele
tot de la ea am aflat că pentru ca să apari pe coperta Cosmopolitat te vor ajusta la fel nițel

și aici m-am gândit: da într-adevăr, unde trebuie adaugă, unde trebuie scot(ok, asta Marina a spus)
dar așa și iese: revistele lucioase sunt noul Pat a lui Procust
nu ai fund sau sâni-ți le pun
ești urâțel, fotoshopul te face frumooos

şi iese că naştem-creştem moştri văd viaţa aşa cum o desenează alţii
generaţii traumate de păpuşi Barbie noi deja ştim

anorexici creaţi de mass-media tot
mai nou: Patul lui Procust invită jumate de glob

noi fugim de rădăcină şi tratăm capetele
generând astfel de icoane stimulăm consumul falsului, încurajăm ceea ce criticăm
cui nu-i plac vedetele de pe copertele revistelor? câţi dintre noi s-au întrebat cât de real arată?

soluţia?
mai puţin să discriminăm, poate?
dar în esenţă fiecare mai bine s-ar accepta aşa cum e
deşi, asta îi imposibil
aşa că revenim la pasul 1


sursa imagine

9 comentarii:

text © Nicolae Apostu