m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 14 martie 2011

cel mai iubit dintre pământeni?

dintre cunoscuţii mei îmi vine greu să selectez oamenii cu nume respectat, dintre cei cu nume mai puţin respectat, pentru că...cei nerespectaţi lipsesc
dacă ar fi să vin cu o recomandare unui tânăr care vrea să devină mai cunoscut, mai iubit, mai respectat i-aş zice:

1. nu încerca sa pari mai mult decât eşti- ia exemplu de la Ion
2. lucrează mult şi fii loial unei cauze-ia exemplu de la Tudor
3. fii sincer-ia exemplu de la Eugen
4. fii deosebit-ia exemplu de la Ana
5. învată să poţi comunica cu fiecare- ia exemplu de la Olea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu