m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 11 iulie 2010

prezicerile lui Paul vs. generaţia Y


Paul a prezis cu precizie de 100% rezultatele de la CM până acum

genraţia Y în schimb s-a învăţat la fel să prezică câte ceva
s-a început totul de la Alexander Rybak care a luat eurovisionu' în 2009
sau totuşi de la comunişti', pe care tot generaţia asta i-a urât atât de mult încât le-a distrus jumătate de electorat?

în fine
după asta a urmat Lena care a luat în 2010 eurovisionu' şi iarăşi tare mulţi ştiau că ea vă câştiga, apoi putem să ne aducem aminte de alte preziceri
dar nu e pe asta


generaţia Y anul acest ţine cu Olanda, 70% din prietenii mei de pe reţele sociale o aveau ca favorită, iar Paul înceacă să ne contrazică? eu afirm că a dat greş aici şi mâine Olanda va lua Cupa, deşi dacă o va lua Spania nu am să fiu foarte trist

plus că mâine pe lângă Cupă în Moldova va mai veni o premieră...

ţineţi minte cândva ziceam de Olanda, Spania şi Anglia ca marele mele favorite? e bine când 2 din 3 ajung să se bată pentru titlu :)

sura imagine

despre genraţia Y

15 comentarii:

  1. la următorul #worldcup ne cumpărăm fiecare câte o caracatiță și începem a face preziceri.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu şi fără ea pot
    îţi ziceam să nu ţii cu Italia :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da nu prea am ținut cu IT. Am avut mai mult o dorință de a vedea spectacol dacă Italia va lua #worldcup, dar nici pe aproape :)

    Referitor la meciul de mâine: is cu Spania.

    RăspundețiȘtergere
  4. Olanda e favorita mea. Sper să răstoarne prezicerile caracatiței :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum adică șo, Nicu?
    We'll be the champions :P
    I reaaally hope so.

    RăspundețiȘtergere
  6. Olanda vine în Moldova în octombrie ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. îmi place mult olanda dar cred că spaniolii o vor face-o ca în cazul cu germania. spaniolii nu-mi plac dar cred că for fi campionii.

    RăspundețiȘtergere
  8. O pleașă, Nicu! O pleașă tare mare =)
    Am câștigat, am câștigat! La la la la la! :-D

    Btw, aici e un dur-dom de nedescris :-D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu