m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 12 iunie 2010

Cupa Mondială 2010-ziua 1=ziua 0


am aşteptat evenimentul 4 ani...pentru ca în prima zi să fiu dezamăgit

meciuri pale, fără spectacol
comentatori pe M1-ca de obicei

sun ca un boşorog care se jăluie?
veţi zice că nu trebuia să mă aştept la altceva?
da eu chiar mă aşteptam, aici îs cele mai bune echipe naţionale din lume, eu vreau FOTBAL da nu superstaruri care se lenevesc să lupte pentru minge

mâine o nouă zi va aduce un nou meci
aştept

sursa imagine

9 comentarii:

  1. Dar cel mai tare mă irită vuvuzelele niggerilor

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, asta tie nu tii superclasico sau premier league cu care ne-am deprins. meciurile sheli buni or fi mai incolo. eu gata, m-am uitat ieri la o bucata de meci shi 10 zili no football at all.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dimex, eu desigur că nu discriminez dar aş băga vuvuzelele iestea în c*r la cei care suflă în ele!

    Artur, stai că mai sunt meciuri în grupe, gen Brazilia vs. Portugalia. Aşa că mă uit, plus la asta mai sunt şi echipele cu careţin la acest WC

    RăspundețiȘtergere
  4. cu totii asteptam meciuri mai bune :) las' ca poate pina la sfirsit va fi mai interesant...asa e de obicei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu vreau acum!(deja sun ca un copil :P)

    RăspundețiȘtergere
  6. s-au jucat 2 meciuri și deam dezămăgire. Spectacolul abia începe..

    RăspundețiȘtergere
  7. s-au jucat 2 meciuri și deam dezămăgire. Spectacolul abia începe..

    RăspundețiȘtergere
  8. bai, asta tie nu tii superclasico sau premier league cu care ne-am deprins. meciurile sheli buni or fi mai incolo. eu gata, m-am uitat ieri la o bucata de meci shi 10 zili no football at all.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu