m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 28 septembrie 2009

Gânduri cenzurate, sau post-revoluţie


îmi vine sa îmi f¤¤t vreo 2 gloanţe în cap, şi deseori am acelaşi sentiment ca şi acest autor
iuhuuuuu! am dat comuniştii jos!
da
dar pentru ce am facut asta?

ca să avem libera exprimare
ca să putem critica guvernarea şi să nu fi trimişi "на хрен!" în schimb ci să fie aplecată urechea la critică
ca să avem o transparenţă şi o opinie pe care nu ne temem să o exprimăm
şi nu în ultimul rând ca să existe şi o opoziţie sănătoasă, iar toate minorităţile să fie reprzentate şi să se simtă în siguranţă în această ţară
cel puţin aşa văd eu un stat de drept
DE DREPT nu de drepta!

ce se întâmplă în realitate?
oricine încearcă să critice deciziile noului guvern, automat devine trădător de stat în ochii unor reprezentanţi
vorbitorilor de limbă rusă, mai de nu le strigăm:чемодан-вокзал-домой
şi deseori văd tendinţe de agresivitate în ochii tinerilor moldo-români, care de fapt posibil nici nu stiu care a fost cel mai mare succes a lui Mihai Viteazul

credeţi ca UE are nevoie de o astfel de naţiune?
o p¤¤¤ă!

P.S. de 2 ani port o panglică-tricolor pe mâna fără să o scot, am cetăţenie română dar jumate din prietenii mei sunt vorbitori de rusă şi cunosc personal politicieni atât din PCRM cât şi AIE
ştiţi de ce?
pentru că gândesc şi nu rag aşa cum face turma


P.P.S să ascultăm ceva

3 comentarii:

  1. Nicu, calm down. Tăt e normal şi dacă ceva puteai să scrii fără să te cenzurezi. Mai sunt de ăştia, şi destul de mulţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. di aieştea?
    asta di cari?
    nu prea vreau sa injur unde intra si copii minori:P

    RăspundețiȘtergere
  3. di aieştea?
    asta di cari?
    nu prea vreau sa injur unde intra si copii minori:P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu