m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 17 decembrie 2008

Dimineti...


ies in fiecare dimineata din casa
scara e plina de mucuri de tigara iar pe langa cutiile postale plin de maculatura, aproape pana la genunchi, dar nu iau liftul ca e plin de pisat si scuipat...
in transport imi pun muzica din casti la maxim, si 5 piese din 30 sunt despre moarte
ies, pe marginea drumului latra disperat un caine, pe drum, pe mijloc un alt caine, si o baltoaca de singe in jur, si nimeni nu se poreste, asta inseamna moarte de caine
asfaltul e ud dar nu e ploaie nici ninsoare, sunt urmele gandurilor noastre mai murdare care peste noapte se aseaza si se lasa greu, se scurg prin canalizare si se evapora ca dimineata sa ne ploaie in cap si sa ne faca sa ne uram si mai mult

over and out

6 comentarii:

  1. Bre, ian ie-te în mâini şi bea o bere. Poate îţi schimbi atitudinea. Ce dracu'?

    RăspundețiȘtergere
  2. să vezi cum e altfel. cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. hm viabila optiune dar ma simteam ft bine in melancolia mea atunci

    RăspundețiȘtergere
  4. hm viabila optiune dar ma simteam ft bine in melancolia mea atunci

    RăspundețiȘtergere
  5. Bre, ian ie-te în mâini şi bea o bere. Poate îţi schimbi atitudinea. Ce dracu'?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu