m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 18 ianuarie 2008

hate!


ce urasc eu??

zi de zi sa ma scol dimineata si sa-mi bag seringa sub piele..fara ea nu pot exista dar urasc asta!!

urasc maxi-taxiurile, sau cum le mai zic la noi rutiere, or si mai potrivit marshrutshi, pai le urasc pentru ca soferii cred ca ele sunt facute din cauciuc!

urasc cand oamenii nu-si duc pina la capt promisiunele

urasc praful

si frigul

si caldura excesiva

si studiile lipsite de sens

calatoriile cu autobuzul care dureaza mai mult de 22 de ore

urasc cand ma trezesc dimineata si nu am bani decat de rutiera iar toata ziua voi sta in oras si iarasi stomacul imi va sfisia mintile

urasc sa fiu subestimat or supraestimat

nu-mi place la tara, pur si simplu pentru ca nu-mi place...

urasc cand pica internetul in timpul unei convesatii importante

or nu-i transoport si e ora 0.00 si e timpul sa fii acasa petntru ca miine e o zi lunga si nu reusesti nimic pe naiba

urasc..


ei si ce??

cui ii pasa??

ce obtin prin ura?

nimic....

atunci nu mai urasc:)


over and out...

noapte buna

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu