m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 29 august 2007

Pe vreme de ploaie


azi am vazut pentru prima data cum se pune asfalt pe ploaie...arata ciudat, si nu este nici o diferenta dintre asfaltul nou si cel vechi, culorile sunt ude, granitele sterse,trecutul si prezentul se dizolva

imaginea m-a impins la gindul ca pina la sfirsitul vacantei au mai ramas 2 zile si incepe facultatea, ultimul an..dupa care....ce urmeaza dupa ultimul an de facultate?

adio?
adio viata de student
adio AIESEC
adio nopti petrecute pe acoperis in cautarea autoidentificarii si a unui cadru frumos pentru camera foto

sa fac un master, sau sa ma angajez?sau sa plec, sa incerc o experienta intr-o alta tara?


vine toamna, ploile sunt din ce in ce mai dese, canicula nebuna a verii nu se mai intoarce, orasul se umple de tineret, care venit din State care de la tara, toti vin sa invete, sa munceasca si orasul devine mai greoi, mai plin de probleme, cu mai putin bronz si haine usuratice

orasul isi umple transportul, incepe sa se trezeasca cu 2 ore mai devreme in zilele lucratoare, isi cumpara umbrele

vine toamna...

a mai trecut o vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu