m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 10 septembrie 2010

vicios și dependent


eu
îs vicios și dependent
iar spre finalul postului ai să poți răspunde și tu dacă ești sau nu

sunt dependent
orașul mi-a furat independența
nu îmi pot imagina să nu fac un duș cald seara, să nu am internet mai mult de 2 săptămâni, să trebuiască să merg pe jos prin glod și nu pe asfalt-carapace care de fapt sufocă pământul

întrebați pe oricine: atunci când ajung într-un loc nou una din primele lucruri de care mă interesez este dușul cald
notițele toate le-am trecut pe laptop, am o agendă în geantă, dar ea nu e mâzgâlită ca agenda lui Ion, ea e practic imaculată
nu mai fac schimb de cărți de vizită, îmi notez totul direct în telefon

confort

am văzut într-un film cum eroii acestuia merg prin pădure 3 zile, și am zis că nu aș putea pentru că nu ai unde să te culci în uscat și cald, să faci acelaș duș(off de 3 ori deam l-am menționat)sau să mănânci normal

sunt dependent, orașul mi-a furat independența
sunt vicios, confortul este viciul meu

over and out

sursa imagine

15 comentarii:

  1. nu prea asociez aprecierea confortului cu viciul.

    pe de altă parte tu te descurci de minune fără tehnologia q-blay, fără teleportare şi fără scrierea gîndurilor direct în calculator, lucruri fără de care strănepoţii noştri nu-şi vor putea imagina viaţa.

    dar vin crize/războaie/mode şi lăsăm intermediarii baltă şi descoperim în noi animalul. animalul care adoarme sub gard, se scaldă în pîrîu şi înghite carne crudă.

    este asta o virtute?

    (am mai spus-o: pixul+carneţelul bat orice text processor. e incredibil ce tupoi e wordul. omenirea încă nu a depăşit faza hîrtiei...)

    RăspundețiȘtergere
  2. un subiect interesant Nicu,
    de vicii nu vorbesc nimic, cred ca am gramezi de vicii, dar iata cu dependenta nu ma impac deloc.
    atunci cind simt ca devin dependenta de ceva, incerc si imi reuseste sa ma las.

    o intrebare sa trezit numai ce, cum e cu dragostea. putem fi/suntem dependenti de ea? poti deveni dependent de dragostea cuiva?

    buna dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ion: prefer sa nu vina timpul cela de criza/razboi in care sa trebuiasca sa se trezeasca animalul

    Morenica: poti, chiar daca iubesti persoana inapoi, chiar daca nu o iubeste ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ești dependent, ești alintat. mergi 3 zile la Țîpova cu cortul sau 7, tot cu cortul la mare. Și ai să vezi că tăt ii ghini.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu pot măi
    nu pot şi gata, dacă e fără duş, mă îngrozesc şi refuz

    RăspundețiȘtergere
  6. crezi?
    eu aş putea să zic că dorinţa ta de a merge cu bicicleta e fiţă
    e uşor să zici e fiţă sau nu despre cineva

    eu o numesc necesitate

    RăspundețiȘtergere
  7. păi uite, fițele sunt aceleași mofturi, numai că unele sunt întemeiate altele nu :)
    da, faptul că merg pe bicicletă e un moft, însă merg și cu alte transporturi decît bicicleta. tu, nici nu admiți 3 zile cu cortul fără duș, cînd practica arată că nu e nimic strașnic mai ales dacă există șervețele umede și o cascadă, drept că este cam rece însă ca alternativă să rămîi murdar e super ok.

    ca să închei: confortul țil poți creea în orice mediu.

    RăspundețiȘtergere
  8. pot să îţi spun că şerveţelele umede îs un moft
    sunt oameni care nu se spală săptămâni şi îs ok

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiu ca este offtopic dar te rog mult sa vii sa vezi poza mea de pe facebook, cu care particip la un concurs de fotografie, si, daca iti place, voteaza-ma! DEtaliile le gasesti pe ultimul meu articol! Multumesc frumos!
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=389882&id=114797778548103&ref=fbx_album

    RăspundețiȘtergere
  10. u'r not my friend
    așa că nu pot vota ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu