m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 19 septembrie 2010

toate inițiativele

***
ar fi totuși un haos dacă ar trece toate inițiativele
***

oamenii se demotivează, oamenii se vor motivați, dar cineva încearcă să motiveze colegul/prietenul/vecinul, sau încearcă să primească motivare și cu asta să fie fericit?
pentru că dacă vrei să fii motivat atunci cineva trebuie să te motiveze, dar dacă toți se vor motivați, se primește un cerc vicios și imposibil

-și atunci dacă nimeni nu mă motivează, nu mai fac nica, ia! gata! stau cu mâinile în poală și îmi bag p**la-la-laaa
-cum zic rușii? инициатива имеет инициатора. așa ceva. eu mai bine stau cu mâinile în poală și mai știți voi ce mai pun și unde...

ei și tare bine, mă gândesc eu pe de altă parte...
da! nu faceți nimic
în primul rând: dacă ar trece toate inițiativele ar fi o dezordine totală, prea multe se bat cap în cap, prea multe inițiative și prea puțini implementatori
în al doilea: rând voi vă temeți, atunci eu vin cu ale mele și în final lumea va realiza ideile mele și nu eu voi realiza ideile altora
așa da!



sursa imagine

9 comentarii:

  1. mmm. eu o s ma leg doar de o idee.

    momentele in care cineva se vrea motivat is diferite. adik nu este asa ceva k in acelasi timp sa se vree toti motivati si s nu fie cineva care s-o faca. eu am un prieten cu care ne motivam reciproc. :)

    fara motivatie nu se poate.
    dak esti motivat inseamna ca ai gasit sens in ceea ce faci.

    initiativa tot din motivatie se ia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fuuuu. si di des ma repetat cuvintul "motivatie" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Motivatia oricum tre sa fie in proportie 80% interna 20% externa

    RăspundețiȘtergere
  4. adik tu faci ceva mai mult pentru tine decit pentru ceva/cineva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Adica motivatia pentru a face. Ceva in primul rand o caut in mine, nu conteaza daca fac pt cineva or pt mine

    RăspundețiȘtergere
  6. mda, de fapt
    dak faci pentru cineva.. ap seamănă a îndeplinire de obligaţii şi nu proprie iniţiativă

    RăspundețiȘtergere
  7. nu neapărat
    dacă vreau să fac pentru cineva o fac din inimă

    RăspundețiȘtergere
  8. mda, de fapt
    dak faci pentru cineva.. ap seamănă a îndeplinire de obligaţii şi nu proprie iniţiativă

    RăspundețiȘtergere
  9. adik tu faci ceva mai mult pentru tine decit pentru ceva/cineva?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu