m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 7 august 2010

EQ bate tot


era informațională
generăm multă-multă-multă informație Oleg poate să vă spună cât de multă
tehnologii
online
bloguri, conferințe, live-uri, twitter

totul este fain
dar EQ-ul tot el: intelegența emoțională rămâne să bată tot
oamenii sunt animale emotive și de turmă, deci dacă ai abilitatea să simți semenii tăi, să pui umărul când trebuie, să zâmbești când este momentul potrivit, să fii acolo pentru el/ea în același timp păstrându-ți identitatea, atunci ai priză la oameni mai mare ca orice tehnologie informațională

iar dacă ești un egoist, fără suflet, empatie și restul unica șansă de succes este să fii genial...dar și ea nu garantează totul

sursa imagine

4 comentarii:

  1. daca toti ar intelege asta. da asa, traim iaka asa cum traim

    RăspundețiȘtergere
  2. eu deam am zis ceea ce știu cu voce tare
    cine a vrea a înțelege

    RăspundețiȘtergere
  3. eu deam am zis ceea ce știu cu voce tare
    cine a vrea a înțelege

    RăspundețiȘtergere
  4. daca toti ar intelege asta. da asa, traim iaka asa cum traim

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu