m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 16 august 2010

dupăamiezile de weekend



+40 afară...sau poate mai mult, cel puțin eu mă topesc
intru în magazin după o apă
înaintea mea fără jenă se bagă un nene(nici un stre de fapt eu nu-s în grabă dar totuși)

- Svetusik, dă-mi o pivă și un stacan de vodkă(ooooo această inveție de geniu rău: stacanele de vodkă acoperite cu foliga)
- 23 di lei
- Dacă vrei poț să îț ei o înghețată za moi șiot, mî ne jadnîe(nenea flirtează, Svetusik însă doar îi zâmbește cu sens, probabil ține la fegură și nu prea o dă cu înghețata...)

eu desigur nu-s snob, și nici Andropov ca să interzic alcoolul dar breeee, niș 5 seara nu-i și pe căldura asta să bei bere cu vodkă?
neglamurno cumvai...


sursa imagine

11 comentarii:

text © Nicolae Apostu